Love in the Crossroads
Shingo dreams of becoming a news photographer, but in reality he can only shoot adult films. One day, Shingo sees an attractive job advertisement to shoot a private film for the doctor Nakajima. As the filming progresses, Shingo is gradually attracted by Nakajima's mystery and vulnerability, and succumbs to emotion and desire.