The Tune of Our Dreams
Yasu plays guitar on the street every night, leading a free and lonely life. One night, Dare was drawn in by his music and stopped in front of him. Knowing that he had nowhere to go, Yasu took Dare back to the apartment where he lived with his friends. The group of people living here, full of dreams and friendship, makes Dare feel more and more comfortable, and Yasu slowly falls in love with him.