Fate in a Mask: The Naked Angel
Kizuki takes a job teaching painting at a new school, and his target is Yoichi, a student. One day, Kizuki invites Yoichi and his friend Tooru to her home and asks them to be nude models. As the group gets closer, Kizuki shares his long life in disguise, where he is accustomed to hiding under gas masks and military uniforms...