Ju-bin
Late at night in a middle school classroom, a girl prepares to shed her uniform and dance in private—but strange sounds from the school’s broadcast system leave her unsettled. Just when anxiety starts to grow, a familiar figure appears in the neighboring room: an old friend who hasn't gone home either. As they search for a lost phone, their seemingly ordinary conversation gradually takes a disturbing turn. Past emotional entanglements resurface—will they erupt on this charged night?