The Thing About Aliens And Their Skincare
A girl is teased by her classmates at school that her father is an 'alien' simply because he is transgender. But her father humorously admits that he's really an alien, and the father and daughter duo embark on a fun planetary adventure that will make her discover how wonderful the world can be.