In a Time of Uncertainty
In the final hours of 2021, a chance encounter between two out-of-luck young actors leads to an intimate but unstable relationship. With their careers stalled and their emotions unbalanced by the epidemic, they seek solace in each other, but they can't tell if it's love or just a physical need. How do they find true companionship when everything is uncertain, and desire and vulnerability are intertwined?