Slashr
After an unexpected breakup, young Ashkan travels to a cabin in the California mountains to find peace of mind. Encouraged by his best friend to use a gay dating app to find a new love, he is surprised when his anonymous online friend's messages become more and more bizarre, and their location gets closer and closer to his own, leaving him in a life-and-death situation.