Two Knights
In an abandoned iron fortress at sea, the fallen angel Lucifer invites the archangel Michael to a game of chess. As the game progresses, their love for each other and the wounds that have remained unhealed for millennia gradually emerge. The game is not only a duel between good and evil, but also an encounter between love and betrayal.