Love is Love 1
Sara, a devout Catholic, is knocked down by a strange woman, Clara, in an accident, which opens the door to their friendship. In the course of her relationship with Clara, Sara is gradually attracted to and enamored by her, but faced with the constraints of religious doctrine, she must decide between faith and love.