Twilight of the Male Wolf
After an argument between office worker Ryuichi and his bartender lover Kota, Ryuchi gets hit hard and faints. When Ryuichi wakes up, he finds himself at the lakeside, as if he and Kota had been here before; however, the memory of this lakeside should be from when they first met a year ago... Confused by the perception of time and space, reality and memories; love and illusion gradually intertwine.