Going South
Sam drives alone to Southern France, where he picks up Léa, a passionate free-spirited lover, and her brother, Mathieu, on the way. When Matthieu develops feelings for Sam, and the mysterious and handsome Jérémie joins them, the four of them become increasingly intertwined and connected in dangerous ways...