A Pale Rainbow Over the Brook
Kou is a cook with a dream, living alone in Tokyo. When news of his father's death arrives, he hastily returns to his hometown. Faced with the pressure from his family to marry, he flees to his childhood secret hangout, only to accidentally run into his high school teacher Eiji, whom he had a crush on. Eiji's appearance stirs up feelings in Kou's heart; can their forbidden love come true?