One Like Him
On a phone call 20 years ago, there were things that could not be spoken. Now, Karim and Ramzi meet again and talk about the memories of their youth. Karim tries to say the words that have been sealed in his heart, but he always chokes at the last moment. When memories overlap with surreal realities, conversations start to fail and emotions spiral out of control, is there any way to talk about love?