In the Cloud
After a steady relationship with her lesbian partner, Sumi is forced to marry Akash, a rising political star. Akash was originally opposed to the marriage, but after learning about Sumi's sexuality, he agrees to the marriage which leaves Sumi baffled. It is only their wedding night that Akash's secret is revealed.