Dew Drops
Although they are separated, they are still deeply attached to each other. One of them has already started a new life, while the other can't let go of the past. They meet for the last time one night to talk about all the emotions they have not been able to let go of since their separation. Will there be a chance for that unnamable relationship to start again?