Where Love Blooms in the Sky
A man returns alone to the seaside town where he used to live, and is unexpectedly reunited with his old love. When he was an unknown model, it was his lover who worked for the government that helped him break into the industry. Now that they have met again, their old love is rekindled despite the changes in their lives.