Wild Side
Stephanie is a transgender woman who lives with her gay roommates, an Egyptian gigolo named Djamel and a Russian immigrant named Mikhail, in a deep and complicated relationship that transcends traditional boundaries of love. When news arrives that her mother is dying, Stéphanie decides to return home with her two lovers to face her unfinished business and her old self.