Awkward Love
Facing graduation, Boat's relationship with his girlfriend is at an impasse, and his best friend Phi has been mediating between them. However, after the breakup, Boat and Phi kiss, and the relationship between the three of them quietly changes. Pan is heartbroken but also confides in Phi, plunging the three of them into an emotional storm of love and friendship.