Bad to Bed
Popular internet celebrity Raccoon Chao suddenly is afflicted with insomnia which worsens over time. He meets Kangaroo Dai at a bar and falls in love quickly, but the insomnia affects their relationship. After seeking out the help of a psychiatrist and meeting several men, he slowly uncovers the secrets at the root of his troubles.