The Love Letter
One day, Noa, working as an instructor for new recruits in the barracks, discovers an anonymous love letter in her locker. The letter, full of passion and poetry, seems to have come from a female soldier. She's confused as to whether it's a prank or does it come from a place of genuine feeling.