Ahan and Prabhat, who haven't seen each other for a long time, are unexpectedly reunited at a party. They walk through the park where they used to haunt, and return back home to reminisce. Ahan discovers Prabhat still has the diary he gave him years ago, and on the first page of the diary, he writes about the ambiguous feelings between friendship and love. How will they continue their unfinished love tonight?