Open Bodies
Rémi, a young black Frenchman, is caught between his studies and his job, caring for his sick father and maintaining his relationship with his girlfriend. However, a movie audition changes everything.... One night in Paris leads him on an adventure through parties and gay saunas, exploring his desires and sexuality in the process.