Reunion
Leonard and Jackson are a long-distance couple who haven't seen each other in a long time, and have arranged a hot summer vacation. Leonard is full of expectations but finds that reality is not what he imagined. When another man shows up during the trip, his heart flutters, his dream vacation takes a turn for the worse, and his love is put to an unexpected test.