Good night. Partner.
The buff Lin Chang-Teng silently falls in love with his heterosexual roommate Yang Chih-Chia, but he never dares to express his feelings. Just when he's about to reach his breaking point, Chih-Chia tells him he's getting married and invites him to be his witness. Faced with a doomed relationship that never began, Chang-Teng is faced with the real prospect of sleeping alone.