Night and Day
Young-taek suffers from an allergy to sunlight, and his boyfriend Eui-jun is tired of only dating in the dark. On his birthday, Eui-jun wishes to be able to enjoy a daytime date, which gives Young-taek the courage to plan a lunch date, but will things pan out?