Alice: Crack of Season
Yoon-hye's feelings for her best friend, Da-joo, go beyond simple friendship, but she chooses to hide how she feels for the sake of their precious relationship. However, when Da-joo meets a boy, Yoon-hye can no longer ignore her feelings. As the seasons change, will their feelings find a way out, or will they be left in the cracks?