Witnessing Her Last Fall
When she was just 16, Li Meng loved nothing more than to dance and spend time with Xiaobai, often spending time at an outdoor pool. However, their relationship became stifled due to their parents’ interference. 16 years later, Xiaobai is investigating a case when she is brought back to the pool, and has to face her memories of Li Meng.