Steam Room Stories: The Movie!
A place seemingly swarming with good-looking men, cosmetic mogul Sally Faye sends her favorite assistant, Neil, to find out what's going on at this fountain of youth. As the regulars band together, Neil gets pulled in by their 'brotherly love'.... They must use every trick in the book to save their beloved steam room.