Nggak!!!!
As they play an online game together, girlfriends Sekar and Bebi laugh, chat and send each other memes. But their simple bliss is shattered when Sekar's mother phones to tell her she is to be set up with a potential partner. Can Sekar make her mother understand that she has already found the one?