Is It Just Me?
Frustrated by his ongoing failure to meet Mr. Right, Blaine stumbles upon what might be his perfect match in an online chat room - Xander, a sweet, hunky Texan who's recently moved to LA. Smitten, Blaine finds he's been chatting to Xander under his go-go dancer roommate's profile, setting in motion a convoluted comedy of errors with romance as the ultimate objective.