A Happy Wedding
Now that same-sex marriage has become legal, Jeongha proposes to her long-time girlfriend Hyeonjoo, and the two look forward ot a happy future. However, the government imposes many restrictions and requirements before they can tie the knot. Can these two have a happily ever after?