Lykke Til
26 year old Ann lives with her Norwegian girlfriend, Dag, in an old flat in downtown Oslo. With no visa, no job, and a baby on the way, their relationship is on the verge of financial and emotional ruin. Ann must choose between leaving and staying, her girlfriend and her mother, and whether love is really worth it.