Dream Garden
18-year olds On Eunsoo and Han Joooh spend their whole summer together. One day after skipping school and taking a nap in their secret hangout spot, Joooh wakes up and realizes Eunsoo has disappeared. What follows is a fantastic dreamy adventure where the two girls may or may not return to the real world...