City without Baseball
The actual members of the Hong Kong Baseball Team bare their souls and bodies to play themselves in this fictional youth drama. In a city where baseball culture is non-existent, these baseball players are a minority by choice. The experience teaches them to be free-thinkers in dealing with love, friendship and their own sexuality. It also enables them to find the will to live in the face of death and the strength to conquer losing in a spectatorless sport.