Open relationship
Oscar and Sergio havebeen in a relationship for 5 years. They live together and they have very different personalities: Oscar is more passionate and emotional and Sergio has a much more sensible role. A random afternoon of a random day one of them decides to ask the other if he would be interested in starting an open relationship.