In a quiet residential town in Tokyo’s Hachioji city, brutally murdered bodies of a married couple lay lifeless in a dimly-lit room. On one wall of the room, the word “rage” has been spelled out in the crimson blood of the victims. A year passes very little progress made in finding the murderer. The case has preyed upon the nation’s fears, eroding people’s ability to “trust” in others, particularly that of three pairs of people who have all recently befriended someone with a mysterious past. In a fishing village in Chiba, a father (Ken Watanabe) becomes suspicious about the a young man (Kenichi Matsuyama) with a mysterious past, who goes out with his daughter (Aoi Miyazaki). In Tokyo, a businessman (Satosh Tsumabuki) starts to live together with the man met at the sauna where the gay gathers. In Okinawa, high school girl (Suzu Hirose) moved over from Tokyo encounters a man (Mirai Moriyama) living alone on the remote island. They are all becoming suspicious and once the seeds of doubt are sown, trust is quickly overgrown with suspicion. Beyond lost trust lies rage - an emotion apt to turn violent and expose, in unforeseen ways, the mystery behind a murder.