The Alphabet of Feeling Bad
The film is inspired by the work of Laurent Berlant, Sara Ahmed, Heather Love, and Ann Cvetkovich. It is based on the idea that terms might be understood as tools that enable us to feel together and thereby to newly negotiate the meaning of feelings and to politicize them in a queer-feminist way.