What is it like to go "back" to a country you never knew? Pauline Park was born into a poor family in post-war Korea. Adopted by white American parents, she left Korea as a 7-month old baby boy and grew up in Milwaukee, Wisconsin. 54 years later, she embarked on a journey of discovering and connecting to her past, where her birth name literally means "the second son".