I Saw You in My Dream
'P'Yu,' the boy next door, and 'Ai' have been star-crossed haters since childhood. But suddenly, Yu begins popping up in Ai's dreams, each scene more romantic than the last. From sworn enemies to dreamy lovers? That can't be right! And there's more - Ai's dreams are starting to become reality. What on earth is going on?