My Last Round
Hugo searches for something meaningful to break up the monotony of his life. The young man becomes captivated with Octavio, a middle-aged local boxing champion. When Octavio furtively acts on the subtle flirtations Hugo throws at him, Hugo tries to curtail his desire but eventually surrenders to their magnetic attraction. The couple moves to capital city Santiago with energized dreams of building their life together and protecting their love from a hostile world. But when Hugo confuses his feelings for the boss’s daughter at his new workplace, nothing turns out as planned.