A man enters a photo shop after standing outside for a while. He asks the photo shop owner for a photo shoot. It turns out that they knew each other from before. The man goes back home to take care of his daughter. His wife works late constantly. They barely manage the marriage, and their memories come back to them again. When the man was young, he and the photo shop owner were in love...