Before the meal, the boy takes everything for granted. After the meal, the boy doesn’t see everything reasonably anymore. It is about identification, multiple-way relationship and the stories that seem trivial but worth examine over and over again. It starts and ends with a meal. The boy realizes that there is a contradicted and delicate relationship in the events of life.