Remington is content being another bum along with his gin-loving friends in the sleepy town of Lucban, Quezon. Until the lovely Hannah comes along. Suddenly, Remington is becoming neater, nicer, and more sensitive, but his hips start to sway, and his heart begins to beat for his best buddy Jigs. To find the answers he must deal with a curse from his past and a serial killer on a rampage against gay men. With the help of Hannah, Jigs, and a cast of colorful folks, Remington sashays into an adventure that will unravel the mystery of the murders, spirits, curses, and gay zombies roaming the streets.