The Reason Why he Fell in Love with Me
Toru Hikawa is a new math teacher at Sakuradai High School, who will lead his class with his teaching assistant Masumi Akagi. The handsome and friendly Hikawa quickly wins over teachers and students alike, and Akagi was head over heels with him from the very beginning. One day, Akagi sees a sleeping Hikawa's cute face and can't resist kissing him! He was shocked to be caught by a student, so what will he do next? And will Hikawa, who has spoken about his plans to marry his girlfriend, finally be moved by Akagi?