Gakuen Heaven
Keita Ito is your average high school boy, but he suddenly finds out that he has been enrolled into Bell Liberty Academy, an elite all boy boarding school. But with all the handsome boys there, one can get distracted and even be the cause of a couple romantic conflicts.