In Case of Fire
It's summer in the Portuguese countryside, where the local festivities take place. Chico is haunted by a hate crime committed in his village against a boy who was secretly close to him. Throughout this journey, Chico, pressured by his friends, tries both to follow their social standards and hide his fears and desires.