Sandy & Chris
A couple has been happily married for years. One night, the husband confesses to his wife that he is gay. However, they decide to stick together and live together even after getting divorced. Once after drinking at a night club, they both get lucky. But fate has a final trick up the sleeve. Different relationships in one bed. It is as hilarious as it gets.