Plant Lab – The Formosan Hot Girl Yi
A boy who can't get it straight is struggling to make his plants stand! See Zhang Yi taking care of his garden, making it grow bigger and bigger!
The first four episodes of “Plant Lab – Taiwanese Hot Girl Yi” will not only give you advice on how to take care of your plants, but also teach you how to successfully grow different kinds! Come and experiment with Hot Girl Yi!