20-years-old Antonin is secretly in love with Alex his best friend. After Alex's brutal death, Antonin succumbs to an overwhelming sexuality that leads him into prostitution. One day, he meets Juliette. It is love at first sight, but a drug issue starts to interfere between them. After some happy weeks, the young woman decides to run away. Close to despair, Antonin finally finds comfort in the arms of Baptiste, one of his former clients, while Juliette remains in his heart.