Beyond Love
Anna and Marina are in love and they have been living together for over 10 years. Stefano and Tony, a gay couple, are their best friends. Since her childhood Marina has been really close to Stefano. They are true friends: one soul in two bodies. Anna tells Marina that she would like to have a baby to strengthen their relationship. Marina reacts enthusiastically, but there is a problem: they both want to be mothers.
The message is that there are no limits to what you are ready to do when you really love someone.